Ve vztahu k možnostem přestavby na LPG rozlišujeme dvě základní kategorie vozidel, resp. motorů, a to se sekvenčním vstřikováním a se vstřikováním přímo do válců.
Přestavbu na LPG je možné udělat u všech vozidel, které mají klasické sekvenční vstřikování (MPi - před sací ventily), ať už s turbem nebo bez. Tato vozidla startují na benzín a po přepnutí už spotřebovávají pouze LPG. Pro níže uvedené typy vlastníme hromadnou zástavbu tj. zapsání do TP je součástí ceny.
Značka | Obsah motoru |
---|---|
Alfa Romeo | 1,6; 1,8; 2,0; 2,5; 3,0; 3,2 |
Audi | 1.6; 1.8; 2.0; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6; 2.7; 2.8; 3,0; 3.2; 3.5; 3.7; 4.0; 4.2; |
BMW | 1,6; 1,8; 2,0; 2,3; 2,5; 2,8; 3,0; 3,5; 3,6; 3,8; 4,4; 4,5; 4,6; 5,0; 5,4; 5,6; 6,0; |
Citroen | 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,5; 2,8; 3,0; |
Dacia | 1,4; 1,6; |
Daewo | 0,9 ; 1,0 ; 1,2; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0 |
Daihatsu | 1,0 1,3 |
Dodge | 1,8; 2,0; 2,4; 2,7; 3,5; 4.7; 8,3 |
Fiat | 0,7; 0,9; 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,5; |
Ford | 1,0; 1,1; 1,3; 1,4; 1,6; 1,7; 1,8; 2,0; 2,32,4; ; 2,5; 2,8; 2,9; |
Honda | 1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,7; 1,8; 2,0; 2,2; 2,3; 2,4; 2,5; 2,7; 3,2; |
Hummer | 3,4-6,0 |
Hyundai | 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,5; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 2,7; 3,0; |
Chevrolet | 0,8; 1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,4; 3,0; 3,4; 3,8; 4,3; 5,7; |
Chrysler | 1,6; 2,0; 2,4; 2,5; 3,0; 3,2; 3,3; 3,5; 3,8; |
Isuzu | 1.5; 1,6; 2,0; 2,5; 2,6; 2,8; 2,9; 3,5; 3,7; 4,2; 5,3; |
Jaguar | 2,0; 2,5; 2,9; 3,0; 3,2; 3,5; 4,0; 4,2; 5,4; 6,0; |
Jeep | 2,0; 3,7; 4,0; 5,2; 5,9; |
Kia | 1,1; 1,3; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 3,5; |
Lancia | 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1.8; 2,0; 2,4; 2,8; 3,0; 3,2; |
Land Rover | 1,8; 2,0; 2,25; 2,5; 3,5; 3.9; 4,0; 4,2; 4,2; 4,4; 4,6; |
Lexus | 2,0; 3,0; 4,0; 4,3; |
Mazda | 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,3; 2,5; 3,0; |
Mercedes | 1,4; 1,6; 1,8; 1,9; 2,0; 2,2; 2; 2,3; 2,; 2,5; 2,8; 2,9; 3,0; 3,2; 3,4; 4,2; |
Mitsubishi | 1,1; 1,2; 1,3; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 2,6; 3,0; 3,5; |
Nissan | 1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 3,0; 3,5; 4,2; |
Opel | 1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,3; 2,4; 2,5; 3; 6; 3,0; 3,2; |
Peugeot | 1,0; 1,1; 1,3; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,5; 2,7; 3,0; |
Porsche | 3,2; 4,5; |
Renault | 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,6; 1,7; 1,8; 1,9; 2,0; 2,2; 2,9; 3,0; |
Saab | 2,0; 2,1; 2,2; 2,3; 2,5; 3,0; |
Seat | 0.8; 0.9; 1.0; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6; 1.7; 1.8; 2.0; 2.3; 2.8; |
Ssang Yong | 2,0; 2,3; 2,8; 3,2 |
Suzuki | 0,65; 0,8; 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,6; 1,8; 2,0; 2,5; |
Subaru | 2,0; 2,5; |
Škoda | 1.0; 1.2; 1,3; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0; 2.5; 2,8; |
Toyota | 1,0; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,4; 2,5; 2,7; 2,8; 3,0; 4,5; 4,7; |
Volkwagen | 1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2.5; 2.7; 2,8; 3,0; 3,5; 4,0; 4,2; 5,0; 6,0; |
Volvo | 1,4; 1,6; 1,7; 1,8; 1,9; 2,0; 2,3; 2,4; 2,5; 2,8; 2,9; 3,0; |
U vozidel, které používají vstřikování přímo do válců (FSi, TFSi, TSi, GDi apod.) lze udělat přestavbu na LPG pouze u některých typů a obsahů motorů, jelikož zařízení na LPG jsou u tohoto typu vstřikování vyrobeny přímo na konkrétní typ motoru. Tyto vozy pak jezdí vždy částečně na benzín i po přepnutí (při volnoběhu a výkonu používá kombinaci přibližně ⅙ benzínu a ⅚ LPG).
Existují sady na některé typy vozidel od zařízení Vialle LPdi, kdy auta startují a jezdí čistě na LPG. Jedná se o některé vozy 1,2 a 1,4 TSi od VW Group. U tohoto systému je však vyšší pořizovací cena.
Pokud Vás zajímá, zda existuje sada na Váš konkrétní vůz s přímým vstřikováním do válců, kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Potřebujeme vědět typ a rok výroby vozidla, obsah, výkon a kód motoru.
O NÁS | FOTOGALERIE | KONTAKTY |