Vozidla vhodná pro přestavbu na LPG



Ve vztahu k možnostem přestavby na LPG rozlišujeme dvě základní kategorie vozidel, resp. motorů, a to se sekvenčním vstřikováním a se vstřikováním přímo do válců.

Sekvenční vstřikování

Přestavbu na LPG je možné udělat u všech vozidel, které mají klasické sekvenční vstřikování (MPi - před sací ventily), ať už s turbem nebo bez. Tato vozidla startují na benzín a po přepnutí už spotřebovávají pouze LPG. Pro níže uvedené typy vlastníme hromadnou zástavbu tj. zapsání do TP je součástí ceny.

ZnačkaObsah motoru
Alfa Romeo1,6; 1,8; 2,0; 2,5; 3,0; 3,2
Audi1.6; 1.8; 2.0; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6; 2.7; 2.8; 3,0; 3.2; 3.5; 3.7; 4.0; 4.2;
BMW1,6; 1,8; 2,0; 2,3; 2,5; 2,8; 3,0; 3,5; 3,6; 3,8; 4,4; 4,5; 4,6; 5,0; 5,4; 5,6; 6,0;
Citroen1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,5; 2,8; 3,0;
Dacia1,4; 1,6;
Daewo0,9 ; 1,0 ; 1,2; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0
Daihatsu1,0 1,3
Dodge1,8; 2,0; 2,4; 2,7; 3,5; 4.7; 8,3
Fiat0,7; 0,9; 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,5;
Ford1,0; 1,1; 1,3; 1,4; 1,6; 1,7; 1,8; 2,0; 2,32,4; ; 2,5; 2,8; 2,9;
Honda1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,7; 1,8; 2,0; 2,2; 2,3; 2,4; 2,5; 2,7; 3,2;
Hummer3,4-6,0
Hyundai1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,5; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 2,7; 3,0;
Chevrolet0,8; 1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,4; 3,0; 3,4; 3,8; 4,3; 5,7;
Chrysler1,6; 2,0; 2,4; 2,5; 3,0; 3,2; 3,3; 3,5; 3,8;
Isuzu1.5; 1,6; 2,0; 2,5; 2,6; 2,8; 2,9; 3,5; 3,7; 4,2; 5,3;
Jaguar2,0; 2,5; 2,9; 3,0; 3,2; 3,5; 4,0; 4,2; 5,4; 6,0;
Jeep2,0; 3,7; 4,0; 5,2; 5,9;
Kia1,1; 1,3; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 3,5;
Lancia1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1.8; 2,0; 2,4; 2,8; 3,0; 3,2;
Land Rover1,8; 2,0; 2,25; 2,5; 3,5; 3.9; 4,0; 4,2; 4,2; 4,4; 4,6;
Lexus2,0; 3,0; 4,0; 4,3;
Mazda1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,3; 2,5; 3,0;
Mercedes1,4; 1,6; 1,8; 1,9; 2,0; 2,2; 2; 2,3; 2,; 2,5; 2,8; 2,9; 3,0; 3,2; 3,4; 4,2;
Mitsubishi1,1; 1,2; 1,3; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 2,6; 3,0; 3,5;
Nissan1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,4; 2,5; 3,0; 3,5; 4,2;
Opel1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,3; 2,4; 2,5; 3; 6; 3,0; 3,2;
Peugeot1,0; 1,1; 1,3; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,5; 2,7; 3,0;
Porsche3,2; 4,5;
Renault1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,4; 1,6; 1,7; 1,8; 1,9; 2,0; 2,2; 2,9; 3,0;
Saab2,0; 2,1; 2,2; 2,3; 2,5; 3,0;
Seat0.8; 0.9; 1.0; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6; 1.7; 1.8; 2.0; 2.3; 2.8;
Ssang Yong2,0; 2,3; 2,8; 3,2
Suzuki0,65; 0,8; 1,0; 1,1; 1,2; 1,3; 1,6; 1,8; 2,0; 2,5;
Subaru2,0; 2,5;
Škoda1.0; 1.2; 1,3; 1,4; 1,6; 1,8; 2,0; 2.5; 2,8;
Toyota1,0; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2,4; 2,5; 2,7; 2,8; 3,0; 4,5; 4,7;
Volkwagen1,0; 1,2; 1,3; 1,4; 1,5; 1,6; 1,8; 2,0; 2,2; 2.5; 2.7; 2,8; 3,0; 3,5; 4,0; 4,2; 5,0; 6,0;
Volvo1,4; 1,6; 1,7; 1,8; 1,9; 2,0; 2,3; 2,4; 2,5; 2,8; 2,9; 3,0;

Přímé vstřikování do válců

U vozidel, které používají vstřikování přímo do válců (FSi, TFSi, TSi, GDi apod.) lze udělat přestavbu na LPG pouze u některých typů a obsahů motorů, jelikož zařízení na LPG jsou u tohoto typu vstřikování vyrobeny přímo na konkrétní typ motoru. Tyto vozy pak jezdí vždy částečně na benzín i po přepnutí (při volnoběhu a výkonu používá kombinaci přibližně ⅙ benzínu a ⅚ LPG).
Existují sady na některé typy vozidel od zařízení Vialle LPdi, kdy auta startují a jezdí čistě na LPG. Jedná se o některé vozy 1,2 a 1,4 TSi od VW Group. U tohoto systému je však vyšší pořizovací cena.
Pokud Vás zajímá, zda existuje sada na Váš konkrétní vůz s přímým vstřikováním do válců, kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Potřebujeme vědět typ a rok výroby vozidla, obsah, výkon a kód motoru.

Partneři Naši partneři Naši partneři Naši partneři Naši partneři
AUTOGASCOUBAL KOLÍN
Zengrova 131, 280 02 Kolín
tel: 777 945 840
e-mail: kolin@autogascoubal.cz
Copyright © 2018 AUTO GAS COUBAL
Všechna práva vyhrazena
Nastavení cookies
Created by UpFront
Partneři Naši partneři Naši partneři Naši partneři Naši partneři
AUTOGASCOUBAL KOLÍN
Zengrova 131, 280 02 Kolín
tel: 777 945 840
e-mail: kolin@autogascoubal.cz
Copyright © 2018 AUTO GAS COUBAL
Všechna práva vyhrazena
Nastavení cookies
Created by UpFront